Loketní opěrka Renault Megane 2002-2009 od dodavatele se skvělou pověstí Rati je u nás k dispozici opravdu výhodně. V našem e-shopu nakoupíte kvalitní zboží. Loketní opěrka Renault Megane 2002-2009 - nyní můžete mít za 1790 Kč
Loketní opěrka Renault Megane 2002-2009 od dodavatele se skvělou pověstí Rati je u nás k dispozici opravdu výhodně. V našem e-shopu nakoupíte kvalitní zboží. Loketní opěrka Renault Megane 2002-2009 - nyní můžete mít za 1790 Kč
Loketní opěrky Armster 1 se vzhledem, fukčností a kvalitou zpracování řadí k mezi nejlepší loketní opěrky na evropském trhu. Nejení díky tomu, ale i kvůli neotřelému a modernímu designu ji některé automobilky používají, jako originální příslušenství pro své modely.
Loketní opěrka zaručuje komfort během dlouhých cest. Nicméně i při kratších cestách oceníte pohodlí, které poskytuje.
Další nespornou výhodou loketních opěrek je, že uvnitř poskytují dodatečný úložný prostor, o který je v autě vždycky nouze.
Vrchní část loketní opěrky je vypolstrovaná pěnovou hmotou a potažena jemnou koženkou černé barvy. Úložný prostor je flokován měkkým semišovým materiálem.
Pro maximální pohodlí je možné loketní opěrku:
Samozřejmostí je možnost odklopení vrchní části loketní opěrky, kde je úložný prostor pro drobné předměty (peněženka, telefon, nabíječka). Na spodní části víka jsou umístěny dva držáky na tužku. Nosnost loketní opěrky je 80 kg!
Balení vždy obsahuje loketní opěrku, přesný adaptér, vruty a podložky. Vrchní část loketní opěrky je pro všechny modely stejná. Naopak adaptér tvarem vždy odpovídá středovému tunelu daného modelu vozu, v tomto případě Renault Megane. Tím je docíleno velmi jednoduché a bezproblémové montáže, kterou u univerzálních loketních opěrek nelze očekávat.
Montáž loketní opěrky je velice jednoduchá! Potřebujete pouze fix, šroubovák a vrtačku.
Návod je přiložen ke každé loketní opěrce. Můžete si jej také stáhnout níže.
Další vlastnosti: Distribuce CZ. Barva Černá. Rok výroby vozu 2002-2009. Model vozu Megane. Značka vozu Renault. Typ loketní opěrky Armster 1. . . . . . . . . . . . . . .